helsinki

Jag åkte alltså till sundsvall idag, ville inte alls till skolan.
Men imorgon är jag på banan igen.
Jag köpte en sagobok full med sagor som alvin ska få i julklapp, en sjal, en tröja med en vrålande björn och en jacka.
Det har varit en helmysig dag alltså.

men men men
skit i jobbet och kom till mig! Skit i dina jävla 30,000 skruv som måste göras.
Vi får väl ses på lovet istället, hoppas jag.

Jag har lite att göra, ska skriva en krönika om humor, klara ett matteprov och läsa ut den där rackarns boken på engelska ><  konstigt att det inte är mer, eftersom alla vill att allt ska bli klart innan lovet.

JAG HAR REDAN TRÄNINGSABSTINENS! ATT GÅ IFRÅN ATT TRÄNA 6 GÅNGER I VECKAN TILL ATT TRÄNA 0 GÅNGER I VECKAN ÄR HEMSKT! SKONA MIG!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0