libanon

5 timmars sömn, bakfylla och tre timmar på en spinningcykel, nej, det kan fan inte bli bättre än såhär ;D
Jag får tacka Hans för all energi han gav mig. första etappen på en timme gick hur bra som helst, andra etappen var tyngre men jag gillar den instruktuören mer och tredje etappen var skitjobbig, man hade liksom ingen svett kvar att svettas ut, man bara satt där som en zombie som trampar för sitt liv. Jag grät nästan sista låten för jag var så slut, men jag klarade det :D somnade förövrigt när jag kom hem och sov i 1.5 h.

förövrigt är jag superduper röd över hela kroppen, jag nämnde inte igår att jag somnade i solariet, när jag vaknade kände jag att det brändes en massa, och inte konstigt, helt svedd! Hujedamej.

ikväll vill jag inte träffa nån, inte gå ut, ingenting. Jag vill sitta här och vara röd och trött själv.
ja, ha det bra föfan.

pöss

Kommentarer
Postat av: Monis

Du är så bra och duktig! puss

2007-12-08 @ 15:21:27
URL: http://monaandtheholygraal.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0