lissabon

myskväll med tjejerna ikväll.
Käkade ost&kex, drack vin, och pratade in på småtimmarna.
Jag somnade i min fåtölj, och det var väl då kvällen var slut.
Trevligt, trevligt!

Imorgon måste jag skriva klart allt skolarbete, på onsdag ska allt vara klart.
Så jag bara kan ta det lugnt de sista två dagarna innan lovet.
Jag och Elin har gaddat ihop oss, så på måndag ska vi på körskolan och skriva in oss,
det går alltid lättare när man är två!
Jag måste ta en intensivkurs, eftersom jag är hemma så sent om veckorna,
hoppas jag lyckas klämma in det på något lov, det vore perfekt!

Hans Hans Hans

lika bra att du bara kommer hit så jag kan träffa dig.
hoppas på nästa helg som en toka nu <3

Dags att krypa ner nu.
Det är fan så man längtar till sängen
Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0