venedig

Idag tittade vi på Remember the Titans på svenska och engelska lektionen.
Jag grät väl runt sådär fem gånger, alltså, sjukt bra film!
Bäst var nog soundtracket, Lovely!

Jag och Elin var iväg och bokade en intensivkurs när jag kom hem till Ljusdal.
Vi valde att ta den på sportlovet v.10.
Känns bra att vara två, så kan vi plugga teori tillsammans och köra med varandra på halkbanan.
Kul Elin (:

Jag har försökt skicka dålig energi till Hans idag så han ska bli sjuk och inte kan jobba i helgen så han kan komma och besöka mig, undra om det funkar ;p
För övrigt är han helt underbar den grabben. mimimiiiiii :D

Jag köpte en hel låda clemmisar idag på prix, tralala.
Göttmos!

Kommentarer
Postat av: Elin

blir nog helbra dethär :)

2007-12-17 @ 18:22:43
Postat av: Bonk

Typiskt att ni ska göra roliga saker när jag är sjuk.. .___.

2007-12-18 @ 17:01:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0