Turin

Jahapp, nytt år, nya möjligheter.

Nyårsafton var en bra kväll, fram tills jag tappade kontrollen över mitt alkoholintag. jag blev skitpackad och började det nya året med tårar, jippie.
Tack som fan Lisa för att du lyssnade på mig och tog hand om mig
Jag och Smulan vann tipsrundan!
Jag pratade även med Hans, han var ute och åkte bla i Ljusdal, Färila, Kårböle, Sveg :O
Men på fredag kommer han och jag han inte förstå det, snart kommer nervositeten.
Jag är så jävla lycklig! japp, det är jag!
Någon skjutsade mig till Ljusdal och jag kom hem helskinnad, där grät jag mer.
Jag ringde Hans och han tröstade mig, han är toppen.

Jag hade några nyårslöften: Jag ska försöka fråga om hjälp och inte göra allt själv, för jag vet att om jag inte gör det bryter jag ihop. Jag ska försöka lugna ner mig och inte pressa mig hela tiden. Försöka låta det vara lite stökigt, om det nu händer.

Idag har jag spytt mellan 7 och 10 gånger, somnat vid köksbordet, sovit fram till kvart över tre, druckit en liter mjölk.
Jag har aldrig varit så bakis, hualigen.

Amen föfan, god fortsättning på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0