Buona sera.

Nu är jag hemma, det känns jävligt skönt, men jag måste säga att jag längtar tillbaka!
Det fanns så mycket som var bra; vädret, pastan, Carlo-Andrea (<3), Chiara och hennes familj, osten, Florens. Jag kan räkna upp hur mycket som helst..så italien är verkligen ett ställe jag skulle vilja återvända till, kanske t.o.m kunna flytta till. Kanske inte just byn vi var i, Lucca. Men jag gillade Toscana.

Jag har skrivit kanske 10 A4 sidor om min vistelse i Toscana som jag tänker publicera inom en snar framtid, så håll utkik vettja.
Igår åt jag tortellini, tomatsås och riven parmesanost, vadå Italien-nörd?

Jag sitter och skriver med Carlo-Andrea på msn nu, han suger på engelska men jag saknar honom! När vi var på stationen i Lucca för att ta farväl kikade jag mig bakom axeln många gånger för att se om han var där, men icke. Jag hade hoppas på att han skulle stå där och spela en truddelutt på fiolen och be mig att stanna, som på film.
Jag kanske åker dit en sväng i sommar.

image20



Jag är lite smått skitnerös inför min första körlektion imorgon. Intensivkurs. Men jag hoppas på det bästa.
Om en månad, typ, kommer Chiara! wiiieho!

image21

Kommentarer
Postat av: Bonken

Tjusiga bilder, vem kan ha tagit dom?

2008-03-05 @ 22:11:53
URL: http://bonnica.blogg.se
Postat av: martini

Bonken. The one ;)

2008-03-06 @ 13:29:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0