fett

okej, jag tror att min mamma tror att jag lider av någon slags ätstörning.
Dels för att hon hörde mig kräkas en gång efter jag ätit en massa godis (jag mådde skitilla!)
Och dels för att hon inte ser att något försvinner i kylskåpet (kika i skafferiet istället, så mycket havregrynsgröt jag proppar i mig) så ja. Kul.

Jag har kommit på att jag inte är emot fettsugning. Varför dra med sig en massa fett när man kan suga bort det för en slant? själv skulle jag mer än gärna vilja fettsuga mina innerlår, sådeså. Men jag är nog bara lat.

Jag saknar C-A mycket mera mest!
Han skrev idag att han gillade när det var stökigt, kors i taket.
Men jag är fett sugen på att dra tillbaka i sommar, Erika är säkert på.
Då kan vi hälsa på louise och kanske få ett rum lite billigare på hennes vandrarhem

Nej nu får det vara nog.
Dags att slänga sig i säng.
CIAO

Kommentarer
Postat av: Louise

Såklart ni måste komma till italien i sommar. Jag ska försöka få in er billigare på vandrarhemmet. det är en timme från rom och 2 timmar från florens, lite kortare till Lucca. sen kan ju jag följa med er på helgerna nånstans. Det låter jättebra ;)

2008-03-04 @ 21:17:15
URL: http://misslollo.webblogg.se
Postat av: Bonnica

Jag vill också med! "Min" familj sa att jag var välkommen tillbaka så jag kan bo hos dom och chilla med er på helgen. (:

2008-03-05 @ 22:13:23
URL: http://bonnica.blogg.se
Postat av: martini

FETT! :D

2008-03-06 @ 13:28:38
Postat av: Elin

Martina, du är verkligen sveriges sämsta bloggare :b

2008-05-05 @ 17:28:04
URL: http://www.elinkristina.blogg.se
Postat av: martini

jag håller helt med dig elin! Skärpning!

2008-05-12 @ 10:15:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0