Sejilatsatsi

nu känns det som om jag aldrig kommer att bli klar med pjäsen till den 29/5.
Det har alltid känts så långt borta, men nu är det väldrigt nära. Jag måste åka till bobygda för att hämta lite grejor och fixa kostym till mig. Men jag fixar det nog.

Den 31 åker jag och erik på kryssning med mamma och pärra och en massa andra folk. Mamma blir nämligen 50 den 1. Det ska bli dökul :)

Ikväll tog jag bilen och drog till delsbo och Säcken. Hittade 4 linnen, en kjol som var hög i midjan och ett par brottarkängor. Härligt! Men nu är det Grey´s Anatomy föfan.
Puss

Kommentarer
Postat av: Kristin

Ska ni åka på ålandskryssning? Just de datumet ska 50 pers från kårböle göra det, bl.a. mina päron :)

2008-05-15 @ 19:10:47
URL: http://majakristin.blogg.se
Postat av: martini

vet inte om det är åland eller nåt annat sånt där. 24 timmars iaf. HAHA, häftigt!

2008-05-19 @ 18:36:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0