Sveriges sämsta bloggare

Nu var det dags igen. Det var väl när Elin skrev att jag måste vara den sämsta bloggaren i Sverige, som jag kom på att det måste bli en ändring på det!

Ja, vad har nu hänt i mitt liv sen sist?
jag har gått och blivit förälskad, på riktigt!
Och jag känner att jag skulle kunna tillbringa resten av mitt liv med honom,
flytta ihop, skaffa barn och sen bosätta oss ute på landet som bönder.
Oj oj Erik! Du är för bra för att vara sann och jag älskar dig högt!

Jag har också, äntligen, tagit körkort. Jag var nervös så jag skakade på uppkörningen men jag lyckades ändå.
Tog bilen en sväng igår, jag och mamma for och köpte mjukglass. Nu fattas bara städningen av Golfen, och en fräsch skiva med härliga sommarlåtar.

Men annars har det inte skett några större förändringar.
Ikväll ska jag gå till kristin för att kika på desperate. Alla som såg förra avsnittet vet att det inte går att missa idag.
Spännande!
Nu måste jag plugga kulturhistoria.

PS. en liten instickare bara. Treorna var superbra idag! Ni måste bara se en midsommarnattsdröm. Jag blev riktigt positivt överraskad!

Kommentarer
Postat av: Marie

Grattis till körkortet :D

2008-05-14 @ 11:30:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0