Hans

Nu har Hans åkt, jättetråkigt måste jag säga. Jag hoppas verkligen att vi träffas i helgen igen.

Han ringde på torsdag natt och sa att han var utanför mitt hus nu, hjärtat höll på att hoppa ur bröstet på mig.
Men innan jag hann tänka stod jag där i hans armar.
Han såg väl ut ungefär som jag hade föreställt mig, lite avlångare ansikte bara. Söt!
Vi gick upp och han fick gå husasyn, han älskade lägenheten.
Vi kikade på Donnie Darko nedbäddade i soffan, härligt!
Jag somnade i hans armar runt 5 tiden.

På fredagen käkade vi en brakfrukost, efter det gick vi ut och kikade på köpingen.
Åkte till tallåsen för att visa vart jag är uppväxt o.s.v, senare åkte vi åt Hennan hållet och tappade bort oss kring Laforsen, men det var en mysig biltur.
Vi lagade mat och tittade på "Reine och Mimmi i fjällen" sen "The Holiday" och självklart började jag böla.
Somnade även i natt, i hans armar.

Det har jättemysigt hela tiden och jag är förtjust (:

Kommentarer
Postat av: elin

vad himla kul :)

2008-01-06 @ 13:55:27
Postat av: frida

sweet:)

2008-01-06 @ 17:39:48
Postat av: Martini

ja det känns jättekul :)

2008-01-06 @ 18:52:44
URL: http://martinajosefinrullgardin.blogg.se
Postat av: catrine

låter underbart!

2008-01-09 @ 09:05:17
URL: http://sandracatrine.blogg.se
Postat av: Bonken

Men kan du uppdatera någon gång, din jävla kossa?

2008-02-06 @ 21:54:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0